Nadaam en bandje lepelen - Reisverslag uit Murun-kuren, Mongolië van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu Nadaam en bandje lepelen - Reisverslag uit Murun-kuren, Mongolië van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu

Nadaam en bandje lepelen

Door: martijn

Blijf op de hoogte en volg Marie en Martijn

16 Juli 2013 | Mongolië, Murun-kuren

We zijn nu in Moron. Onderweg hier naartoe de volledige grondspeling van de motor en het zijspan een paar keer gebruikt. Weer een paar deuken erbij. In Erdenet naar het nadaam festival wezen kijken... Beetje braderie en Koninginnedag bij elkaar. Zie filmpies. Ook nog onderweg een Mongools gezin op motorfietsje een binnenband gegeven (we hebben er 2 mee) toen plakken hopeloze zaak leek. Ze keken wel een beetje raar maar waren er blij mee. Marie kreeg in ruil voor de band een ring van de mevrouw, en weigeren ging niet.... Het weer is mooi en we hebben het nog steeds naar onze zin, alhoewel de gedachte om straks weer thuis te zijn ook niet vervelend is. Nu dus weer op de terugweg van het mooie meer richting UB. Is weer 3 dagen hotseknotsen. Oja, ook nog een foto'tje voor Everhard die op Martijn's werk leuke cadeautje's had geregeld.