Van Noord naar Zuid - Reisverslag uit La Serena, Chili van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu Van Noord naar Zuid - Reisverslag uit La Serena, Chili van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu

Van Noord naar Zuid

Door: Marie

Blijf op de hoogte en volg Marie en Martijn

04 November 2015 | Chili, La Serena

Van Noord naar Zuid. We hebben een beetje haast want we zijn bijna op de helft van de vakantie en we waren nog best ver in het Noorden. Eerst nog langs de touristische trekpleister van Chili, San Pedro de Atakama. Daar een cultuur shock gehad, er waren opeens hordes toeristen. Maakt niet uit, want toeristen dat zijn wij ook en als er zoveel moois op 1 plek is, mag dat ;-). Hier komen we voor de 3e keer Linda Bick tegen. Oude dame op de motor die haar 70e verjaardag wil vieren in Bolivia en haar laatste grote reis maakt over het wereld deel waar ze nog niet geweest was(te vinden op facebook). We rijden een dag met haar mee en ook nog met een stoere Chileense motorrijder Andres. We zien flamingo's en eten lama..... Ook nog de zonsondergang in de woestijn gezien, gaaf! Nu buffelen naar Santiago zodat we alle andere mooie dingen nog kunnen zien. Er staat al meer dan 4500 km op de teller, het is maar goed dat de benzine maar 1 euro per liter kost :-))).

• 04 November 2015 - 10:50

Jan Van Dalen:

Mooie verhalen! goede reis verder.
    Groet,
    Jan

• 04 November 2015 - 14:01

Jan:

Martijn en Marie wat zien jullie weer veel van de mooie wereld , en ik zie de foto's van de ongerepte natuur waar jullie verblijven , ik wens jullie nog een goede reis toe , en doe de BMW een klopje ?

Vr. Gr. Jan & mam Paulien.

• 05 November 2015 - 22:34

Wijnand:

Ik lees jullie updates met plezier! Fijne reis verder...

Groeten,
    Wijnand