Altiplano! - Reisverslag uit La Tirana, Chili van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu Altiplano! - Reisverslag uit La Tirana, Chili van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu

Altiplano!

Door: Marie

Blijf op de hoogte en volg Marie en Martijn

30 Oktober 2015 | Chili, La Tirana

Altiplano! Of wel hoog en super mooi. We zijn helemaal rechts boven in Chili geweest bij Lago Chungara. En het is koud (voor het eerst deze vakantie)! Er hangen ijs spegels langs de weg en er ligt ijs op de meertjes. De weg naar boven is vol kuilen en vrachtwagens die op weg zijn naar Bolivia. Maar het park is adembenemend mooi. Hoge vulkanen met sneeuw en een mooi meer. Veel beesten, drijf sijzen, flamingo's, alpaca's, lama's, vicuña's, guanaco. Het BMW-tje heeft het zwaar bij 4600 meter maar wij hebben het ook zwaar. In de bak klimmen of de bak duwen is een hele onderneming :-). Bij het afdalen is het allemaal zo weer weg. We hoorden vandaag dat Chili op het nieuws was met zeldzame bloeiende woestijn. We vonden het al zo mooi in de woestijn.... blijkt niet zo vaak voor te komen mazzelaars dat we zijn. Nu weer op weg naar het Zuiden want daar ligt ook vast nog veel moois op ons te wachten.

• 30 Oktober 2015 - 22:46

Ellen Kingma:

Wauw!!

• 30 Oktober 2015 - 23:56

Paulien:

prachtig wat en mooie foto's.Groetjes ook van Jan.

• 31 Oktober 2015 - 13:22

Maria:

Ben niet jaloers hoor!!! Onwijze mazzelaars, geniet ervan......