In de Atakama - Reisverslag uit Antofagasta, Chili van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu In de Atakama - Reisverslag uit Antofagasta, Chili van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu

In de Atakama

Door: Marie

Blijf op de hoogte en volg Marie en Martijn

26 Oktober 2015 | Chili, Antofagasta

De Dakar is begonnen voor ons ;-)). We zijn door Copiapó gekomen en zijn nu in Antofagasta. Morgen gaan we de duin bij Iquiqui bekijken.....Al flinke stukken door de Atakama gereden en daar was het heet 37°C en vette wind tegen. Dus sleuren met het bakkie in de wind. Maar het is het waard want het is hier super mooi. We komen allerlei reizigers tegen met mooie verhalen over hun reis. Vandaag een stuk niet kunnen rijden langs de kust omdat de weg weggeslagen was door de tsunami. Dat was niet zo mooi, maar dat hoort er ook bij. Alles gaat prima en we hebben besloten om helemaal naar de Noorden te rijden voor het natuurpark Las Vicuñas.

• 27 Oktober 2015 - 08:17

Koen:

Mooie foto's jongens! Ik zie dat jullie ook een eigen Muttley bij je hebben voor in het zijspan...;-) chichichichi...

• 27 Oktober 2015 - 22:20

Marie En Martijn :

Als dat Muttley is, is Martijn dan Dasterly?? Ze hebben hier allemaal van die leuke honden. Ze voeren hier zelfs de straat honden lux voer. We hebben nog geen enkele verwaarlooste hond gezien, mooi land ook wat dat betreft