En ineens is het groen - Reisverslag uit Puerto Octay, Chili van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu En ineens is het groen - Reisverslag uit Puerto Octay, Chili van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu

En ineens is het groen

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Marie en Martijn

09 November 2015 | Chili, Puerto Octay

En ineens is het groen.  Met het zuiden als doel een paar dagen wat meer snelweg met wat kleine uitstapjes zodat het een beetje opschiet. Het lijkt een tweede vakantie want ineens is alles groen en veranderd het landschap zodat het lijkt alsof je het ene moment in Frankrijk, Duitsland, Portugal rijdt, en we hebben zelfs een halve dag in de Achterhoek rondgereden... inclusief koeien... Nu in de buurt bij veel vulkanen en lavavelden... Bij 1 van de lavavelden waren wij de attractie, omdat een groep met ouwe wijven allemaal met de motor en ons op de foto wilden.... De overnachtingen zijn net zo afwisselend als grappig. De ene keer bij een wijnboer in mooi huisje tussen de wijnranken met zwembad, dan weer een te klein hok in toeristenoord, of een kampeerplekje waar een wandelaar 20 meter verderop heel enthousiast is over een slang die hij heeft gespot.... Toen de binnentent maar wat beter dichtgedaan :-) We zijn bijna bij Puerto Monte, en nog genoeg tijd om een stuk naar het zuiden te rijden...

• 10 November 2015 - 09:08

Jan Van Dalen:

Gelukkig had je ook nog een motorblaadje mee :-)

• 10 November 2015 - 09:30

Koen:

Geweldige foto's weer zeg...!! Dat wordt een sinterklaasavond straks zonder surprises maar met een hele avond foto's kijken. He, hoe is het eten eigenlijk? Lama, las ik eerder al... Is dat een beetje lekker? En overal is Chileense wijn in flessen zonder etiket gok ik... Geniet ervan. Veel plezier!!!!

• 13 November 2015 - 18:35

VanGé En Müller:

Hallo Bessums,

We-i vroagu ons af hoe da is met da re-ije in Chilie, gullie re-ije hèèltied op en neer, trouwens meer umneer dan umhoog. Ku-i in Chilie nie opzied re-ije?

Ook zun we-i d´r nie zèker van dat Marie d´r überhaupt wel be-i is, d´r zun gin fotos woar Marie op steet.

Leg dat moar us uut.

Verdurs wensu we-i ullie nog veul plezier.

Vangé en Müller.