bijna klaar om te gaan - Reisverslag uit Frieschepalen, Nederland van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu bijna klaar om te gaan - Reisverslag uit Frieschepalen, Nederland van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu

bijna klaar om te gaan

Door: Marie

Blijf op de hoogte en volg Marie en Martijn

30 Mei 2013 | Nederland, Frieschepalen

We zijn bijna klaar met de voorbereidingen, want maandag as gaan we al. De haren zijn geknipt (ook van de paardjes), we hebben voor de zekerheid nog een voorband achter op het zijspan geknoopt vandaag en de route door Rusland weten we zo goed als zeker. Hieronder grof de route die we willen gaan rijden per grote stad. Deze zal dan ook waarschijnlijk de tussen stop zijn.
• Frieschepalen
• Kiel
• Met de boot naar Klaipeda (Litouwen)
• Rezekne (Letland voor de grens naar Rusland)
• Moskou (rondkijken)
• Abakan of Krasnojask
• Tajset
• Irkutsk (rondkijken)
• Ulan Ude
• Suhbatar (de grens met Mongolie) (hier moeten we voor 5 Juli de grens over)
Als we in Mongolië zijn rijden we eerst naar Ulaan Bataar en zien we vanaf daar verder.
Oh ja het eten is ook gedroogd. Zie hiervoor ook de foto's met voor en na. Echt het is heel lekker als het weer gehydrateerd is ;-D.
Groetjes Marie en Martijn.
Oh ja we hebben je toegevoegd aan de mailinglist in de veronderstelling dat je het leuk vond om dit te krijgen. Zo niet, schrijf je dan uit en sorry.

• 30 Mei 2013 - 21:45

Ellen:

Heel veel plezier!!! Leuk om jullie te kunnen volgen!!

Groetjes Renate en Ellen.

• 30 Mei 2013 - 22:25

Loura:

Goeie reis en heel veel plezier!!. Ontzettend leuk dat we jullie kunnen volgen

groetjes Loura en fam.

• 30 Mei 2013 - 23:53

Han En Lucia:

hoi Martijn en Marie,
    helaas weten we jullie vertrektijd niet maandag, hopenlijk kunnen we jullie uitzwaaien. We wensen jullie een behouden vaart en volgen jullie graag! Maar.....ga vooral genieten van jullie reis!!

• 31 Mei 2013 - 11:29

Wijnand:

Leuk dat jullie een verslag gaan bijhouden! Heel veel plezier en succes. Lief zijn voor de brommer!

• 31 Mei 2013 - 16:25

Maria:

Ohja, dat gedroogde eten... helemaal vergeten. Ik krijg spontaan de geur weer in mijn neus..... was altijd heerlijk wakker worden als Martijn dat ding weer aan had staan in de Lipperkerstraat! NOT!

goed, genieten!! en ik hoop dat de brommer heel blijft! en anders doet een fles wodka wonderen

Maria