Moskou - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu Moskou - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu

Moskou

Door: martiin

Blijf op de hoogte en volg Marie en Martijn

06 Juni 2013 | Rusland, Moskou

Naar de boot in Kiel en daarna van Klapeida naar de Russische grens was een eitje. Afwisselend bakzitten en rijden scheelt een heleboel. Bij de Russische grens wel uren moeten wachten voordat we erin mochten. Gisteren mocht de motor bij de eigenaar van het leuke hotelletje in de garage staan! Marie had wel haar cursus Russisch helemaal nodig. Nu in toeristenfabriek in Moskou. Nog niet veel mooie foto's. Plaatje is uitzicht op Moskou vanuit kamer. Morgen de stad bekijken en dan weer verder kneuren.

• 07 Juni 2013 - 12:31

Diny En Bote Jan:

marie en martijn
    hele mooie dagen en veel kijk plezier met veel zon ,geniet er van.
    gr diny botejan

• 08 Juni 2013 - 18:06

Ton En Riet:

Hallo M&M,

We zijn blij met de positieve berichten. Houwen zo!!

Miep en Truus lopen rond met een knijper op de neus want de wei is gemest.
    Ze wensen jullie ook heel veel goeds toe, net als wij.