hans kazan - Reisverslag uit Kazan, Rusland van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu hans kazan - Reisverslag uit Kazan, Rusland van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu

hans kazan

Door: marie

Blijf op de hoogte en volg Marie en Martijn

09 Juni 2013 | Rusland, Kazan

Hoi, we zijn inmiddels in kazan 1000 km van Moskou. De teller staat op 3000 km van de +- 9800 km. us we zijn goed op weg. Met martijn een stad in is geen pretje vooral niet als eerst het kremlin dicht is en dan de kaartverkoop dicht is.... Daarna naar n. Novgorod over slechte wegen en nog slechtere chauffeurs, maar het weer is goed en we hebben goede zin! Nu dus in kazan met heeeeel mooi Kremlin. Morgen monster dag van 600 km. Ben benieuwd of we dat gaan halen want het daggemiddelde is niet zo hoog met deze wegen. Groetjes M&M!

• 10 Juni 2013 - 18:37

Müller & Van Gé:

Hallo Bezems,

gaaf dat jullie zo hard opschieten, des te eerder zijn jullie thuis. Het begin gaat snel, de Moffen stonden in '43 ook ratz-fatz op de 45e lengtegraad, met hun zijspannen, 600 km ten oosten van Moskau (Starlinggrad), maar dan..........

Op dat jullie reis net zo voorspoedig door gaat als tot nog toe, wij wensen jullie weinig gaten in de weg, weinig stof en binnenkort weinig gore paardenmelk. Vergeet niet een Edelweiß te plukken op de steppe van de Innere-Mongolei ( Äußere mag ook).

Groetjes van Rainer & Van Gé.