tjoemen, tjoemen wat doe ik hier - Reisverslag uit Jekaterinenburg, Rusland van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu tjoemen, tjoemen wat doe ik hier - Reisverslag uit Jekaterinenburg, Rusland van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu

tjoemen, tjoemen wat doe ik hier

Door: marie

Blijf op de hoogte en volg Marie en Martijn

12 Juni 2013 | Rusland, Jekaterinenburg

Hoi we zitten in Tjoemen, voor de mensen die snik kennen, ik heb de hele dag het liedje Tomme al in mijn hoofd. We hebben de eerste bekeuring binnen. Maar geen bonnetje Want de politieagent heeft hem zelf in de zak gestoken. Maar wel met korting, ha!. Vandaag 4 keer aangehouden, maar niets hoeven betalen, dankzij zielig kijken en gebroken Russisch. Alles gaat prima, alleen de hotels zijn erg duur...... Het weer is super en het land mooi. Vandaag Azië en dus Siberië binnengereden, we liggen op schema. Zie bijgevoegde foto voor de goede wegen. Groetjes
M&m

• 12 Juni 2013 - 18:41

Maria:

Hee hallo wereldreizigers,

Tomme, tomme wat doe ik hier!!!! Grappig dat je zelfs in Rusland nog denkt aan je roots. Goed te horen dat alles lekk gaat, en idd lbijzondere bekeuringen...hahaha.

Hier alles rustig, of we FP gaan bezoeken weten we nog steeds niet.

Geniet ervan!

Liefs van María

• 12 Juni 2013 - 23:17

Han En Lucia:

hallo buurtjes,
    fijn weer even wat van jullie te horen. het is misschien het allerlaatst waar jullie nu aan denken waarschijnlijk, maarrrr jullie grijze container staat weer schoon op z' n plek! ha,ha. Het weer is denk ik bij
    jullie beter dan hier...maar! oke, dat hoeft nu ook nog niet....graag over een aantal weken, want dan gaan wij n.l. op vakantie...Goed te horen dat jullie op schema liggen! Heel veel plezier daar in het verre Azie en vooral! geniet,geniet,geniet! groetjes en liefs van ons!!

• 13 Juni 2013 - 08:37

Peter:

Succes op julie mooie reis

Kun je al iets zegggen over de baardstijlen die je ziet :-)

Groetjes

Peter

• 14 Juni 2013 - 19:39

Agnes:

jeetje, dan zitten we hier maar te miepen over een beetje vorstschade aan de weg.......hopelijk worden de wegen beter!

groetjes Agnes

• 16 Juni 2013 - 14:04

Ton En Riet Stapelbroek:

Hallo Rusland,

Wij zitten hier in de serre te genieten van de schreeuwende scholeksters, de mekkerende geiten en de kleine, groene aardbeien. In gedachten zijn we bij jullie zere billen, de gaten in de weg, de dure hotels en bekeuringen (die je al hebt en die waarschijnlijk nog zullen komen.)
    Op Street Vieuw kunnen we jullie vooruit reizen maar dan kunnen we alleen zicht krijgen op de grote steden en die ruige weggetjes waar jullie van houden die zien we niet. Jullie kennende krijgen we daar vast wel foto's van te zien.
    Volgens jullie informatie zijn er al heel wat kilometers afgelegd en wij horen dan nog steeds dat kinderstemmetje van 30 jaar geleden op de achterbank. ZIJN WE ER BIJNA.??
    Jullie zijn toch al over de helft!!!!!!

Ton en Riet