joehoe, Novosibirsk! - Reisverslag uit Novosibirsk, Rusland van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu joehoe, Novosibirsk! - Reisverslag uit Novosibirsk, Rusland van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu

joehoe, Novosibirsk!

Door: martijn

Blijf op de hoogte en volg Marie en Martijn

15 Juni 2013 | Rusland, Novosibirsk

We zijn over de helft. (qua kilometers) en gaan als een speer. Gisteren een rustdag in Omsk om even bij te tanken, en dat was wel nodig. Vandaag bijna de hele dag regen en 10 graden ipv de 30 van de afgelopen dagen. Onderweg gepraat met Zwitser die op de motor vanuit Mongolië onderweg naar huis was. Morgen deAltai in. Filmpje is van 2 dagen geleden, maar het ziet er nog steeds hetzelfde uit, maar dan zonder muggen en met regen :-)

• 15 Juni 2013 - 19:19

Maria:

Aha, ze zijn er nog: BERKENBOMEN!!!!!
    Heb er toen ook 3 dagen van mogen genieten. Maar naar novosibirsk wordt het anders. Meer bergen...
    Tot de volgende keer maar weer.

Maria

• 16 Juni 2013 - 20:51

Hans Berenschot:

Ziet er leuk uit, bedankt!!
    Veel plezier!!

• 17 Juni 2013 - 09:46

Everhard:

Mooi reisverslag Sir Martijn Stapelborough! Als ik op het kaartje kijk zijn jullie er al bijna :-) Leuk om jullie berichten te lezen.

Hier is het ook mooi weer, zonder de muggen en berkenbosjes, wel met wat regen af en toe. Maar daar heb je binnen geen last van ;-)

Veel plezier

• 17 Juni 2013 - 10:26

Hilde:

Leuk om te zien waar jullie zitten - lijkt me een heerlijke vakantie.

Geniet ervan!

• 17 Juni 2013 - 20:32

Wijnand:

Al een flink eind op weg! De enorme bodemspeling van het span al nodig gehad? Ik verwacht van niet, en ik ben benieuwd hoe dat is als jullie nog verder zijn...

• 17 Juni 2013 - 21:23

Van Gé & Müller:

Hallo Bezems,

Leuk te horen dat jullie zo opschieten.
    Hoe is dat nou, grote Bezem, als de wegen zo meteen slechter worden bind je de kleine Bezem dan vast in het bakkie zo dat ze er niet uit stuit? Zeker veel te zwabberen daar in dat Mongoolse stof.

Alle voorspoed verder en groetjes,

Rainer en Van Gé

• 19 Juni 2013 - 12:54

Paulien:

Ik hoop dat alles met jullie goed gaat. hier hebben we net onweer en regen gehad, maar het blijft broeierig.
    De wegen worden zeker slechter nu jullie Mongolie naderen.

Groetjes van Mij en Jan