van de altai naar kemerovo - Reisverslag uit Kemerovo, Rusland van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu van de altai naar kemerovo - Reisverslag uit Kemerovo, Rusland van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu

van de altai naar kemerovo

Door: marie

Blijf op de hoogte en volg Marie en Martijn

19 Juni 2013 | Rusland, Kemerovo

Hoi allemaal, we zijn op dit moment in kemerovo en komen uit de altai. De altai was super. Mooi weer toen we erin reden, heel mooi landschap met besneeuwde toppen en rete strak asfalt. Kortom motor rijders paradijs. We kwamen ook nog een Nederlander tegen die in 8 maanden naar Mongolië reed, erg leuke vent die we vast nog weer tegenkomen. Gisteren zouden we een rustdag hebben, maar het weer in de bergen was te slecht, dus maar doorgereden. Over heeeele slechte wegen met enorme kraters in het wegdek, die je dan als een soort computer spelletje moet ontwijken. Tel daarbij op levens moeie Russische automobilisten die altijd willen inhalen waar het niet kan, dus we zijn een beetje moe. En als je dus dacht dat Martijn of ik asociaal reden, wij zijn de aller netste bestuurders hier, dat zegt genoeg........ Leo de haas zou in 2 uur een heel seizoen blik op de weg kunnen maken en overspannen naar huis gaan. Morgen richting baikal meer. We liggen nog steeds goed op schema.

• 19 Juni 2013 - 16:05

Peter:

Prachtig te zien hoe julie reis vorderd als ik de blokjes op de kaart volg.
    Rij voorzichtig met al die wegpiraten, en daarna ook weer als je de afrit Drachten op 2 wielen pakt!

• 19 Juni 2013 - 22:39

Van Gé En Rainer:

Hallo Bezems,

Gaaf dat jullie zo´n reis doen! Ons lijkt zo'n reis, maar dan in "light" (=bejaarden geschikt), ook wel vet.
    Het zelfgebreide zijspan houd ook goed vol toch?

Trouwens, we lazen in de krant, dat Philips Scheerapparaten B.V. een nieuwe medewerker zoekt. Ze willen hun Produktpallette uitbreiden naar verwarmde motorhandschoenen. Een zekere heer Z. te B. heeft reeds gesolliciteerd, hij is echter afgewezen, ze zoeken een betere.

Groetjes,

Van Gé & Müller.

• 20 Juni 2013 - 23:09

Guus:

Hoi,

Vandaag van Arjan A. de link gekregen van jullie weblog. Echt tof avontuur!
    (Veel beter dan die suffe kantoren in DTN...)

Wel even uitkijken met dat "warme water" zuiveren in Siberie... Boven de 35 graden toch maar even een UV stift in het water houden of koken(nog beter). Maar met jullie 3 jaar voorbereiding vertel ik wrs niks nieuws....

Veel succes verder met sturen tussen die aangeschoten Russen en de grote gaten..
    Grote boog eromheen.

Mvg