irkoetsk - Reisverslag uit Irkoetsk, Rusland van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu irkoetsk - Reisverslag uit Irkoetsk, Rusland van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu

irkoetsk

Door: marie

Blijf op de hoogte en volg Marie en Martijn

23 Juni 2013 | Rusland, Irkoetsk

Hoi, we zitten in irkoetsk. We zijn vlak voor het baikal meer en de kilometerteller staat op 8500. Het weer is goed (maar morgen niet) en het is mooi hier. we gaan als een trein (de trans Siberië express) en we maken veel kilometers. Gisteren hebben we MIG's gezien en dat was gaaf, ze stonden wel een beetje verdekt opgesteld, toch maar geen foto gemaakt, want er stonden hekken omheen met ook grote radarinstallaties. De motor houdt het prima al pingelt hij een beetje op de waardeloze benzine. We zien veel andere zijspannen, maar die zijn russisch met oude mannetjes erop, met de moeke in de bak.Morgen eindelijk eens kamperen aan het baikalmeer. Dat is beter dan hotelkamers maar we durven niet goed wild te kamperen hier. Al deed de fietsende duitser die we tegenkwamen dat wel...... Die had thuis alles verkocht en reed al een jaar op zijn fietsje door europa en Azië. Nou zo mooi is rusland dan ook weer niet om er een jaar tegenaan te kijken.
Het is erg leuk om de reacties van iedereen te lezen en de baardstijlen zijn: geschoren. Ook is het fijn dat de geitjes het nog doen en de container is gespoeld.