pauze in ulan ude - Reisverslag uit Oelan-Oede, Rusland van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu pauze in ulan ude - Reisverslag uit Oelan-Oede, Rusland van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu

pauze in ulan ude

Door: martijn

Blijf op de hoogte en volg Marie en Martijn

27 Juni 2013 | Rusland, Oelan-Oede

Het kamperen waar we het in het vorige stukje over hadden is niet gelukt. Het zeek van de regen en het campingkje was onvindbaar. Dus toch maar weer een hotelletje gedaan om alles weer droog te krijgen. Leuk weetje was dan weer dat kamaraad Poetin er ook een nachtje had geslapen toen ie z'n been had gebroken bij het skiën. Later bleek dat de camping alleen te bereiken was met een bootje over het Baikalmeer, of over een wandelpad... Kansloos dus :-) Toen langs het mooie Baikalmeer met mooi weer over mooie maar verraderlijke weg die gemiddeld iedere 5 km een stukje gravel had met " vakantiebeeindigende" gaten, om vervolgens weer verder te gaan als perfecte asfalt weg.... Dat zijn de gevaarlijkste, dus goed opletten. In Ulan Ude voorbandje laten wisselen bij plaatselijke Profile Tirecenter. Zie plaatje. Marie is een beetje ziek dus nu 2 dagen pauze in Ulan Ude. Het is nog maar 200km naar de Mongoolse grens, en we hebben nog een hele week voordat we Rusland uit moeten zijn vanwege visum gedoe. Dus lekker rustig aan na 3 weken jakkeren.

• 27 Juni 2013 - 09:29

Paulien:

Hallo jakkeraars, fijn dat jullie de mongolse grens bijna hebben gehaald zonder al te veel pech.
    Hier gaat alles zijn gang. Het weer is hier koel en nat.Beterschap Marie en rust maar lekker uit.
    Die Mongolse grens halen jullie wel.
    Groetjes van mij en ook van Jan.

• 27 Juni 2013 - 12:03

Peter:

Hoi,
    Elke keer weer leuk om julie voortgang te lezen.

Volgende zijspan die je zelf bouwt dus incl drijvers? Dan kun je zelf het meer oversteken :-)

Goede reis,

Peter