Gehaald! Ulaanbataar - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu Gehaald! Ulaanbataar - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu

Gehaald! Ulaanbataar

Door: martijn

Blijf op de hoogte en volg Marie en Martijn

30 Juni 2013 | Mongolië, Ulaanbaatar

Jeuhhh, we zijn in ulaanbataar!! Over de grens was erg makkelijk en duurde alles bij elkaar maar 2 uur. Van de grens naar hier was een hele mooie route met veel boeren in gers die met hun kudde aan het wandelen waren. Bij een pauze plekje komt er dan direct een nieuwsgierige paardmans even de motor bekijken. Bij Oasis in ulaanbataar zijn nog meer motorrijders en het is leuk om ervaringen uit te wisselen. 2 BMW rijders bijvoorbeeld die voor BMW 2 nieuwe modellen (f800 adventure) aan het stukmaken zijn. Soort van duurtest en ze moeten ook foto's, filmpjes en verhaaltjes maken voor op de BMW site. Vandaag een beetje lummelen en eens kijken of we een mooi rondje door Mongolië kunnen plannen.

• 30 Juni 2013 - 07:39

Eddy From Mongolia:

Ik denk dat je nog herinneren me. Ik was uw gids Eddy. Join terug naar mij op mongoliantourinfo@gmail.com of www.mongoliantour.net Bedankt

Phone +976 99269399

• 30 Juni 2013 - 08:00

Eddy From Mongolia:

Ik in staat om u te helpen zou zijn wanneer u maar wilt

• 30 Juni 2013 - 12:13

Koen:

Hoera!! Mooie foto van 'paardmans' trouwens. Heb je nog recepten voor koken met yakboter uitgewisseld?
    Ik ga jullie fotos en vids aan de kids laten zien.. Leren ze ook nog eens wat. Groetjes en geniet ervan!

• 30 Juni 2013 - 13:26

Ton En Riet:

Gelukt!!!! We hebben lang gedacht dat Mongolie een droom zou blijven maaaarrrrrrr....
    jullie zijn er.
    Proficiat!
    Foto's en video's hebben we bekeken. LEUK!!!

Nog heel veel mooie dagen toegewenst.
    Pap en Mam
    Ton en Riet

• 30 Juni 2013 - 20:02

Jan Van Dalen:

Gefeliciteerd helden.Toch maar mooi geflikt !!!

• 30 Juni 2013 - 22:06

Wijnand:

Super dat jullie het gehaald hebben! Heel veel plezier met "een rondje door Mongolië"!

• 01 Juli 2013 - 13:53

Everhard:

Goed gedaan hoor!!! Jullie hebben er een eindje voor moeten rijden, maar dan kunnen jullie toch eindelijk de beroemde Schnitzels in Oasis eten ;-)

Geniet van Mongolië. Nu geen reiziger meer maar toerist :-)

• 04 Juli 2013 - 09:28

Geert:

He Martijn en Marie! Wat een prachtige verhalen en dito foto's en filmpjes. Een heel avontuur! Veel fijne ritten verder en een goede reis teruggewenst! Groeten van Geert (die van de doorgeflexte fiets...)