Gobi en weer terug - Reisverslag uit Mandalgovĭ, Mongolië van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu Gobi en weer terug - Reisverslag uit Mandalgovĭ, Mongolië van Marie en Martijn - WaarBenJij.nu

Gobi en weer terug

Door: martijn

Blijf op de hoogte en volg Marie en Martijn

05 Juli 2013 | Mongolië, Mandalgovĭ

Het rondje dat we wilde doen is niet helemaal gelukt. We waren een heel eind de Gobi in, en dat was erg mooi, maar ook vrij zwaar. Na 3 dagen durfde we niet verder naar het zuiden. Het weer zag er slecht uit na een flinke storm in de nacht, en met onze " one-wheel-drive" hadden we al een paar keer bijna vast gezeten op de weg waar het zand langzaam maar zeker steeds losser werd. Dus toch maar besloten om terug te gaan. Wel heel mooi een paar nachten in de woestijn gekampeerd waar het onvoorstelbaar stil kan zijn. Op de terugweg nog oud boeddhistisch klooster bezocht in mooi natuurgebied voor het nodige portie cultuur. Nu even weer schoon worden in hotel in UB. Oja, Marie's mobiel doet het niet in mongolie, maar die van Martijn wel.

• 05 Juli 2013 - 14:58

Paulien:

Hallo M&M, heel verstandig dat jullie weer terug zijn gegaan je weet maar nooit waar je terecht komt.
    Wat een mooie foto's. Ik dacht dat de Gobi woestijn allen maar zand was.
    Tot de volgende mail, groetjes van ons allen, Paulien

• 05 Juli 2013 - 15:07

Pascal:

Hi Martijn en Marie,

Leuk te zien dat jullie in zo'n korte tijd zover zijn, Ik heb inmiddels je Clarity Hours maar even ingevuld, dus je mag nog even wegblijven, Gr Pascal

• 05 Juli 2013 - 21:22

Wijnand:

Die foto's en video's zijn leuk om een indruk te krijgen! Veel plezier verder.